۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

نماینده ولی فقیه مطرح کرد؛

شورا در انتخاب شهردار بیرجند خوب عمل کرد

شورا در انتخاب شهردار بیرجند خوب عمل کرد

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در انتخاب شهردار خوب عمل کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بیرجند با اشاره به اینکه کارها اگر بر اساس طرح‌های علمی با زمان بندی مشخص باشد اعضای شورا و شهردار در دوره ۴ ساله مسؤلیت خود کارهای بسیاری برای خدمت به مردم انجام خواهند داد، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در انتخاب شهردار به حسن انتخاب عمل کردند.

وی با یاد آوری این نکته که مردم هر لحظه برای رفع نیازهای خود به شهرداری مراجعه می‌کنند، افزود: اگر خدمات شهرداری به نحو احسن به مردم ارائه شود این موضوع سبب رشد مردم و شهر می‌شود.

به گفته وی هر گاه ایادی داخلی و خارجی عرصه را بر ارزش‌های انقلاب تنگ می‌کنند دست غیب الهی بر سینه نا محرمان زده می‌شود.

وی بیان داشت: چندی پیش رسانه‌ها از قول پوتین نوشته بودند: اگر یکی از تهاجم‌های که به ایران شده است به یکی از کشورهای دیگر وارد می‌شد آن را ساقط می‌کرد.

کشف رأی احسن

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه در شرایط سخت کرونا انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار شد، عنوان کرد: اصل مشورت برای کشف نظر صائب و علمی با ملاک شرعی است و هرگاه در مجموعه‌ای تعهد و ایمان جمع شود کشف رأی احسن انجام و مشکلات حل می‌شوند.

عبادی گفت: امیدواریم دولت، مجلس و شوراهای شهر با عملکرد خود زخم‌های وارده بر پیکر و اندیشه مردم را التیام دهند و از پیچ و خم‌ها و تلخ و شیرین گذر زمان که آزمایش هستند برای خدمت به مردم استفده کنند.

شورا با انتخاب شهردار بیرجند حسن انتخاب را کرد

علیرضا محمودی راد رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه رهنمودهای شما همواره چراغ راه ما بوده است، گفت: با انجام کار علمی از میان گزینه‌های مختلف سکاندار شهر بیرجند مشخص شد و شهردار جدید کارش را با حضور در شورا و حضور در مزار شهدا آغاز کرد.

تاکید بر مباحث فرهنگی

شهردار بیرجند با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کرد: شهرداری بیرجند بر اساس ۳ محور ارزشی، عدالت محور و فساد ستیزی ادامه کار خواهد داد که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و دولت خدمتگذار است.

مهدی بهترین با اشاره به اینکه برنامه‌های خود را در ۸ محور به شورا ارائه کرده است، از تاکید خود بر مباحث فرهنگی شهر بیرجند خبر داد و عنوان کرد: با توجه به تاکید شما بر قانونمداری، معتقدیم که باید به قانون عمل شود و اگر نقصی هم دارد اصلاح شود.

به گفته وی کارهای شهرداری در ۵ حوزه، ۲ معاونت ،۸ سازمان و دو شهرداری مناطق یک و دو انجام می‌شود و ۱۵ درصد خدمات شهرداری مربوط به مسائل عمرانی و شهرسازی است.

وی بیان داشت: مابقی مسائل مربوط به حوزه‌های فرهنگ، حمل و نقل، اقتصاد شهر و… است و از آن جایی که شهر موجودی زنده است باید به همه امور پرداخته شود و تنها توجه به یک مورد خسران است.

کد خبر 5342225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha